Puff
Puff er din kontakt til trælaster, byggecentre og byggemarkeder i Danmark
Puff er det eneste medie i Danmark med 100% fokus på hverdagen i trælaster, byggecentre og byggemarkeder.
Puff udkom første gang i 1977 og læses flittigt af beslutningstagere og ansatte i trælaster og byggemarkeder samt af branchens leverandører.
Markedsføringskronerne er givet godt ud i Puff
Hvert år sælger trælaster og byggemarkeder produkter for milliarder af kroner. Men hvordan sikrer du dig, at det er dine produkter, der ryger over disken?
Puff bør være en naturlig del af jeres markedsføring overfor trælaster og byggemarkederne. Puff læses af stort set alle i branchen, så jeres budskab i Puff vil blive set og læst af dem, der skal sælge jeres produkter.
Det handler om synlighed og opmærksomhed hele tiden overfor trælaster og byggemarkederne – ellers kommer der bare en konkurrent og løber med salget.
Vores journalister sørger altid for, at Puff er fyldt med spændende indhold, der er forbundet med dagligdagen i trælaster og byggemarkederne. Derfor er et nyt Puff altid imødeset i forretningerne.
Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan hjælp din virksomhed med at påvirke jeres salg i en positiv retning – salgschef Michael Staal, tlf. 46 93 66 21.
Medieplan:
Digitalt univers i samarbejde med BygTek.dk
PUFF samarbejder med mediet BygTek om at skabe det bedste online-univers for byggebranchen samt trælaster og byggemarkeder på BygTek.dk. Nyhedsbrevet sendes hver dag til 20.000 personer i byggebranchen.